14 dni na reklamację lub zwrot towaru
- Kupujący, nie będący Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) obowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń Towarów, należy sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku Konsumentów, Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Takie zachowanie Kupującego stanowić będzie akt należytej staranności i w konsekwencji ułatwi przeprowadzenie ewentualnego procesu reklamacyjnego.
- W przypadku stwierdzenia, iż Towar jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę.
- Reklamacja powinna zawierać opis wady Towaru, jeśli to możliwe do ustalenia - datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. W celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego Załącznik nr 2.
- Do reklamowanego Towaru należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Towaru.
- Reklamacje należy kierować na adres:
„Swisspol-Ltd” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Wilcza 27
50-429 Wrocław
info@gastro-swiss.pl
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Towaru Kupującemu.
- Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Towaru.
- W przypadku Towarów Specjalnych wykonywanych na zamówienie indywidualne, czas naprawy będzie ustalany przez Sprzedawcę indywidualnie z Kupującym.
Załącznik nr 1 - formularz odstąpienia od umowy
Załącznik nr 2 - formularz reklamacji